Hotel The Bridge Wrocław MGallery i Restauracja CRAFT wspierają walkę z koronawirusem

Personel hotelu The Bridge Wrocław MGallery oraz zespół Restauracji CRAFT od marca wspierają instytucje walczące z pandemią koronawirusa we Wrocławiu, współpracując z Fundacją ERMED.

Każdego dnia, z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa, przygotowywanych jest sto ciepłych posiłków dostarczanych do lokalizacji wskazanych przez Fundację. Są to m.in. Centrum Zarządzania Kryzysowego we Wrocławiu oraz Izolatorium Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc w Obornikach Śląskich. Lista lokalizacji stale się powiększa, już niebawem posiłki dostarczane będą również do personelu 2 wrocławskich oddziałów szpitalnych – Klinika Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku oraz Oddział Intensywnej Terapii Dziecięcej i Anestezjologii.

 

„Pomoc personelowi medycznemu jest teraz szczególnie ważna. Angażowanie się w sprawy istotne dla lokalnej społeczności to jedna z wartości, którymi kierujemy się w hotelu The Bridge Wrocław MGallery – mówi Timea Balzer, Dyrektor Generalny Hotelu. – Codziennie wydajemy 100 ciepłych posiłków, przygotowanych przez zespół Restauracji CRAFT z szefem kuchni, Szymonem Sierantem na czele. Troska o innych ludzi są w naszym hotelowym DNA.” – dodaje.

 

Pomoc jest możliwa dzięki zaangażowaniu finansowemu właściciela hotelu – Tacit Investment oraz wsparciu dostawców, z którymi współpracują hotel i restauracja. Udostępniają oni swoje produkty na preferencyjnych zasadach. Szczególne podziękowania należą się firmom: Dim Wrocław i Bidfood Farutex za obniżenie cen na produkty spożywcze; Develey, Jajcarz za przekazanie swoich produktów spożywczych; Polskie Centrum Czystości, Ecolab, Jack, Duni za dostarczenie pojemników, opakowań i serwetek do posiłków; Oui Oui za wypożyczenie opakowań termicznych; Nero Fruits i Kartofelek za udostępnienie warzyw i owoców do posiłków; Mondelez International za przekazanie słodyczy.

 

W organizację pomocy zaangażowani są bezpośrednio pracownicy hotelu i restauracji. Całość działań koordynuje Karolina Bolek, która na co dzień pracuje jako recepcjonistka. Uczestniczy także w dostarczaniu posiłków.

„Udział personelu hotelowego w działaniach na rzecz walki w epidemią sprawia, że choć mój zespół nie może wykonywać swoich standardowych obowiązków, ma poczucie, że jest potrzebny i robi coś ważnego dla wspólnoty.” – mówi Timea Balzer. – Doceniam również podejście zarządu Tacit Investment, którego założeniem jest utrzymanie zatrudnienia w tym trudnym momencie.

 

Timea Balzer zachęca również inne firmy do kontaktu i włączenia się w akcję pomocy z The Bridge Wrocław MGallery. Zainteresowani mogą dzwonić pod numer: +48 572 778 223 lub wysłać maila na adres: marta.stawinska-janiec@accor.com